Javna nabava 2017. - Grad Cres
Službena web stranica Grada Cresa
  • GRAD CRES, Creskog statuta 15, 51557 Cres
  • tel: +385 (0)51 661 950, fax: +385 (0)51 571 331
  • email: grad@cres.hr, OIB 88617357699
  • IBAN:HR5924020061805200006
    • Poziv na dostavu ponude za izradu predinvesticijske studije i idejnog rješenja zgrade doma Orlec

      13.12.2017.

      Temeljem članka 6. točka 4. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave roba, radova i usluga ( Službene novine Primorsko goranske županije br.26/17) Povjerenstvo upućuje

      POZIV
      NA DOSTAVU PONUDE
      IZRADA PREDINVESTICIJSKE STUDIJE I IDEJNOG RJEŠENJA
      ZGRADE DOMA ORLEC

       

      Nadležno tijelo: GRAD CRES, 51557 Cres, Creskog statuta 15,
      OIB: 88617657699,
      Odgovorna osoba: Gradonačelnik: Kristijan Jurjako, struč.spec.oec.
      Podaci za kontakt: Grad Cres, Cres, Creskog statuta 15,
      Tel : 051 661 954,051 661 956,
      fax: 051 571 331,
      e-mail adresa nada.kremenic©cres.hr
      Kontakt osoba: Nada Kremenić, Dubravka Fak

      1. OPIS PREDMETA NABAVE
      IZRADA PREDINVESTICIJSKE STUDIJE I IDEJNOG RJEŠENJA
      ZGRADE DOMA ORLEC
      Ovom nabavom obuhvaćene su usluge izrade predinvesticijske studije i idejnog rješenja rekonstrukcije zgrade ex društvenog doma u Orlecu. Urbanističkim planom uređenja naselja Orlec ( „Službene novine“ PGŽ br.10/13) postojeća izgrađena građevina ex društvenog doma planirana je kao građevina mješovite, stambeno poslovne namjene (M3) namjenjena za stanovanje, smještaj mjesnog odbora Orlec, udruga i kulturno sportskih društava te ugostiteljske i trgovačko uslužne djelatnosti i sl. Uvjeti rekonstrukcije definirani su čl.29. i 20. odredbi za provođenje UPU naselja Orlec.
      Sadržaj projekta obuhvaća izradu tri (3) varijante idejnog rješenja, ishođenje lokacijske informacije te svih posebnih uvjeta nadležnih tijela na odabrano varijantno rješenje uključujući uvjete Konzervatorskog odjela u Rijeci, izrada 3D prezentacije odabranog arhitektonskog rješenja te izrada predinvesticijske studije sa projekcijom cijene investicije.

      2. UVJETI NABAVE
      2.1. Rok za dostavu ponuda: 8 dana od objave
      2.2 Rok izvršenja radova: 50 kalendarskih dana od potpisa ugovora
      2.3. Rok valjanosti ponude: 50 dana.
      2.4. Mjesto izvršenja: Orlec
      2.5. Kriterij za odabir ponude: najniža cijena ponude
      2.6. Rok, način i uvjeti plaćanja: Plaćanje putem privremene odnosno okončane situacije ovjerene od strane Konzervatorskog odjela u Rijeci u roku od 15 dana od uplate sredstava potpore.

      3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
      3.1. Ponudbeni list ( Obrazac 2.)
      3.2. Ponuđena cijena mora biti iskazane u kunama, a ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
      Cijena ponude iskazuje se na ponudbenom listu (obrazac 2) za cjelokupan predmet nabave, iskazuje se u kunama, svuukupno za cjelokupni predmet nabave.
      Ponuditelji ispisuju cijene bez PDV-a, istaknuti PDV te iznos sa PDV-om dobiven zbrojivši oba iznosa. U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
      Svi troškovi koji se pojave izvan deklariranih cijena, ponuditelj snosi sam.
      3.3. Izjava ponuditelja da prihvaća uvjete nadmetanja ( obrazac 3)
      Dokazi sposobnosti :
      3.4. Izvod iz sudskog, obrtnog ili odgovarajućeg registra države sjedišta ponuditelja, a u slučaju da ne postoji, jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta.
      Zahtijevani dokument i dokaz iz točke 3.4. moguće je priložiti u neovjerenoj preslici, izvornicima ili ovjerenim preslikama
      3.5 Dokaz (potvrda) o izradi najmanje jedne predinvesticijske studije objekata iste ili slične namjene.

      4. NAČIN DOSTAVE PONUDE
      Ponude se predaju poštom, preporučeno, ili osobnom dostavom na adresu naručitelja: Grad Cres, 51557 Cres, Creskog statuta 15, u zatvorenoj kuverti s naznakom " Ne otvaraj – IZRADA PREDINVESTICIJSKE STUDIJE I IDEJNOG RJEŠENJA ZGRADE DOMA ORLEC“, te naznakom tvrtke ponuditelja.
      Na poleđini se označavaju naziv i adresa ponuditelja.
      Otvaranje ponuda nije javno.
      Obavijest o rezultatima Naručitelj će donijeti najkasnije u roku od 10 dana od od isteka roka za dostavu ponuda, te istu na dokaziv način dostaviti svim ponuditeljima.

      KLASA: 406-01/17-01/
      URBROJ: 2213/02-02-17-2
      Cres, 12. prosinca 2017. godine

      REPUBLIKA HRVATSKA
      PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
      GRAD CRES
      Povjerenstvo za jednostavnu nabavu
      Predsjednica povjerenstva
      Nada Kremenić, dipl.oec.


      Prilozi:
      1. Ponudbeni list
      2. Izjava o prihvaćanju uvjeta iz nabave
      3. Snimak postojeceg stanja
      4. Izvod iz odredbi za provođenje UPU naselja Orlec
      5. Izvod iz grafickog dijela UPU Orlec

       

       

GRAD CRES, Creskog statuta 15, 51557 Cres
tel: +385 (0)51 661 950, fax: +385 (0)51 571 331
email: grad@cres.hr, OIB: 88617357699
IBAN: HR5924020061805200006
-->